View Single Post
Old March 4th, 2015, 21:17   #4
SpecialEffect

Quote:
Originally Posted by RainyEyes View Post
Salut et bienvenue au forums d'airsoft.

Firstly, you should try to get age verified: http://airsoftcanada.com/forumdisplay.php?f=274

Second, your WE gbbr will need upgradable parts to be usable indoors since the feet per second travel of bb's are too high for most indoor arenas.

Third, for every 10 magazines you fill with propane, you should drop 2 drops of silicone oil in the propane tank to help maintenance the o'rings in your equipment.

I will be doing the age verifications shortly.
I read that aswell that my guns fps is to high for indoors. Exactly what upgrades must i purchase so its indoor legal? Also, any good discriptive videos or links so properlly maintaing an GBBR considering theres so many out there.
Thanks

Quote:
Originally Posted by FOX_111 View Post
Ton GBBR ne fonctionnera jamais vraiment efficacement en dehors de l'été. Le propane n'aillant pas une assez grande pression pour fonctionner Ã* basse température.

Si tu veux jouer par temps plus froid, t'es beaucoup mieux avec un AEG. C'est moins dispendieux aussi, car les mags sont moins chère.

Oublie pas, quand tu rempli un mag de propane, tu dois le faire la bombonne Ã* l'envers. (mag en bas, propane en haut.) Tu veux le liquide dans ton mag et pas juste le gaz.

(Mon francais est pas merveilleux mai je vais essaye!)
Mon prochain gun va etres un AEG mais pas a instant. Je voulais vraiment le GBBR au cause de réalisme. Peut etres lhiver prochain
Aussi jai faites rempli mon mag la bonne façon aussi, je suis sure la raison était a cause du froide temporaire dans mon auto pour 1 heure.
SpecialEffect is offline   Reply With Quote